Livet rör sig vidare

Shit vilken tung dag det här har varit.... >_<
Började med att jag körde framsida ben på gymmet
Tills de skakade så att jag knappt kunde gå... :D
Sen biceps o det gick ju över förväntan, fatta att jag till o med tyckte det var roligt!!!
Har ätit massa bra hela dagen, har egentligen gjort det sen annandagen
Känns ruskigt skönt o komma in på rättspår igen

Men den här dagen i övrigt
Under all kritik
Avskeda måndagar hädan efter om de ska hålla på så här

Ska krypa i säng nu o läsa lite ^^

*namaste*

Kommentarer
Postat av: sjuka Poffyn

va roligt att läsa om att du tyckte biceps va roligt att köra! ;) känner man så brukar det betyda att det oftast blir roligt i fortsättningen oxå =) speciellt om man ser resultat, vilket man gör snygging ;) längar efter att få träna igen! snart tillbax hoppas jag! ha de bra puss =)

2009-01-13 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0