Saker jag är rädd för...

Tappa alla mina tänder
Få de utslagna
Bort opererade
Vakna upp utan de
När jag var halv liten fanns det ett jätte äckligt "barnprogram" med en ful rosa kanin som inte hade några tänder
Utan lösa ÄCKLIGA trådar som hängde där tänderna skulle sitta
Så Rosa är inte alltid Bäst
Usch för Äckliga rosa kaniner som förstör ens barndom!!!!
Linda räddade min dag i dag <3
Jag har legat på henne o Johannes soffa o mått illa
Anneliiii räddade min dag igår, då fick jag ligga på henne o Tobbes soffa o må illa
Båda bjöd på te o hembakade bullar ^^
MUMS!!!
Jag kan inte dricka kaffe som en vanlig längre
Jag kan inte snusa längre heller
Det bor en bäbis i min mage o den gillar inte kaffe o snus
Bullar o te, det tycker den om <3
Det kanske blir en BullUnge :D
Neo är ju en Lussekatt <3

RSS 2.0