I väntan på tvättmaskinen

Vaknade tidigt i morse
Kan verkligen inte skryta med att jag är pigg när jag vaknar
Den senaste tiden har jag inte ens haft i närheten av en liten vilja att kliva upp
Så det kändes skönt o komma upp för en gång skull
Jag sydde ihop alla rutor till lapptäcket igår kväll
Kanske ska försöka trolla fram en bild
Lite senare, eller i morgon kanske ^^
Ska träna sen
LunchPump o Yoga i kväll :D

Det är inte så ofta som det uppdateras

Men det betyder inte att det inte händer något
Jag tycker att det händer saker hela tiden
Massor ^^
Jag började skära till tyg till ett lapptäcke som jag ska sy igår
Har varit hemma från jobbet den här veckan för att halsen har krånglat
Feber o tung kropp
Är rätt dålig på o ta det lugnt  men i dag har jag inte gjort många knop
Jag o Nathanael har börjat Yoga ^^
Så på måndagar o tisdagar får jag Yoga
O på tisdagar får Hjärtat Yoga
Onsdag o jag är ledig
Helt fantastiskt skönt

RSS 2.0