Min Nya Rååsa vän

I förra veckan fick jag ett infall o beställde en ny dator :)
O i Måndags så hämtade vi ut den
Värsta fiin o snabb o fungerar helt fantastiskt bra
Så Nu kanske det händer att jag uppdaterar lite oftare här ^^
Igår kväll så låg vi som två soffpotatisar i soffan jag o min kärlek o så kände jag hur det puffade o buffade i magen
Bestämde mig för att buffa tillbaka, o fick värsta gensvaret o kände den mot handen på riktigt!!!
Hur galet häftigt som helst!!!!
Fast jag skrek rakt ut o vart jätte rädd för jag var ändå inte beredd för jag har knölat o retat magen nu i flera veckor utan reaktion
Men Igår så puffade våran lilla Bullunge tillbaka ^^
Neo har varit super sjuk den här veckan o hans bästa farmor har varit hemma med honom, men i dag så ska jag få fara o hämta honom så han får mysa med mamma en dag tidigare <3

RSS 2.0