jag älskar mitt liv!!!!

Trotts att jag är ett fullständigt obotligt slarv ^^
För jag glömmer bort o ta ut vård av barn dagarna i tid så jag får pengarna när jag behöver de
Var inte så där super kul o inte kunna betala alla räkningar
Men jag vet ju att de där slantarna kommer, men när???
I alla fall så struntade jag i det o fick låna 200 av S-S-S-Sara för hon är så go
Jobbade igår hos min tant, jobbade över 1 ½ timme som jag minsann ska ta ut i helgen ^^
Somnade inte förän nångång igår >_<
I morse nu får jag ett sms av Carola där hon undrar om jag kan jobba åt henne i kväll :D
YES!!!!
Helt fantastiskt, klart jag kan :D
Tack Tack Tack :D
Fatta att det sitter i huvudet
Tankens kraft!!!

*all min kärlek*

Dålig Uppdatering!

Vet med mig att jag varit sämst på o skriva nu på slutet, men jag har inte riktigt orkat med o ens ta i datorn
Är lite osams med min ekonomi just nu, men den ska kortsiktigt ordnas till rätt omgående
Ska bara lägga mig o sova en stund till för jag ska jobba i natt
Det blir typ super bra ^^



En sån vill jag ha :D
Värsta fiin!!!

*massa massa kärlek*

RSS 2.0