Mentalt färdig o klar som gravid!

Men den lilla verkar inte förstå det.
Utan här ska det liggas kvar i magen o växa ruva in i det sista.
Ser helt sprickfärdig ut, o när den har bökat runt för mycke på ett o samma ställe, typ försökt trycka ut rumpan så spricker blodkärlen.
Så jag är alldeles blå prickig, mycket fint ^^
Beställde amnings bh nr två igår för jag hittade en sida där den var 100kr billigare (än i stan) o dessutom fri frakt så den kommer direkt hem till min brevlåda.
Kändes alldeles förträffligt :)
I dag har jag varit med Älsklings Neo o hans klass på studiebesök på Brandstationen här i stan o jag kan lova att jag aldrig någonsin, inte ens i nästkommande liv ska utsätta mig själv för o bli lärare.
Ungarna var ju helt fantastiska när de fick yra runt där inne på olika stationer med Brandmännen, men sen när de skulle hem o alla var trötta o skulle hem borde de ha fått en direkt buss hem till skolan i Bergsjö i stället för o behöva byta bussar.
Imponerad ändå över hur smidigt det gick :)
Så nu ska jag vila omkull mig i soffan o vänta på att älsklingen ska komma hem o steka pannkakor till mig <3

Kommentarer
Postat av: Therese

sv.

Tack för tipset! den måste jag kolla in! :)

2011-08-23 @ 20:59:24
URL: http://theresesilen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0