Världens lyxigaste dag!

Snacka om att jag vart bortskämd igår ^^
Te o mys hemma hos Linda o Johannes o Selma.
Sen vaxade Linda bort vinterpälsen på mina ben.
Så nu ser de ju riktigt splitt NYA ut :D
Fick ett varmt fotbad o ny stajlade tassar o massage på köpet också.
Så jag kan LOVA att jag har världens mjukaste finaste tassar nu <3
Älsklingen bjöd på thaimat o sen vart det smågodisar o Gudfadern 2.
Massa pussar o mys.
Ibland har man det bara så himla bra!!!
I dag har jag börjat packa igen o ska försöka effektivisera mig själv lite nu o packa ihop köket o ge mig på alla våra böcker så det börjar synas att det är något som försvinner också.
Förstå vad snabb jag varit om jag inte varit världens mest gravida Jessica ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0