Tröttmössa

I dag är andra dagen jag är hemma med Neo.
I söndags var han super hostig o hade feber.
Igår på dagen kändes det som att allt höll på o ge med sig till han skulle gå i säng stackarn.
Hostade som det aldrig hade tänkt o ta slut!!!
Så vi vart hemma i dag med, nu är han lite snorig o låter slemmig när han hostar.
Jag var i väg till sjukgymnasten för andra gången i dag o det känns riktigt bra med akupuntur.
Blir alldeles dåsig o avtrubbad, o TRÖTT.
Fast så länge jag är trött håller jag ju inte på med en massa dumheter som gör att jag får ondare än jag redan har.
Beundrar de som ständigt går runt med värk o smärta! <3
Vissa dagar håller verkligen foglossningarna på o ta knäcken på mig.
Så det känns ruskigt skönt o få vara hemma nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0