Små Pyssel

Vi var o kollade på våran nya lägenhet igår ^^
Den står där borta i Slasta o bara väntar på att vi ska flytta in nu!!!
Det känns som en dröm, jag blir alldeles lugn i själen när jag tänker på att vi ska bo där.
Vårat hem, lite små pyssel kanske, två garderober som vill få ny färg på sig o köksluckorna i köket vill också bli lite piffigare :)
Tapeterna i köket o hallen skulle inte må dåligt av o uppgraderas heller, men det känns inte så super akut.
Meningen är ju nu att vi ska börja packa ihop vårat boende o börja köra dit saker, o vara fullt bofasta där 3e April.
Det enda som känns lite tråkigt eller ekonomiskt tungt är att vi har kvar lägenheten här i stan till sista Maj, så det blir två månader med dubbla hyror.
Jag håller även på o stickar  en filt till våran lilla Trollbulle.
Sen att jag alltid ska envisas med o ha så mycke färger som det bara går gör ju att jag bara blir ännu mera gråhårig när alla trådar ska fästas.
Men med just den här så har jag faktiskt varit duktig o redan börjat fästa trådarna eftersom den växer.
DUKTIG!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0