När saker bara försvinner!!!

Ibland tror jag att jag är galen på riktigt!
Mina nycklar har ju varit borta sen i söndags, hittar de ingenstans.
Helt fantastiskt borttappade o försvunna!
Vänt upp o ner på hela lägenheten känns det som.
Förstår inte vart de kan ha tagit vägen.
Igår kväll for vi på Hemköp o handlade frukost till mig o jag fifflade åt mig en korsordstidning också.
Jätte lycklig o nöjd för att jag ska ha något o fördriva tiden med.
Ja... men vart är min korsordspenna då?
Har man en tur penna vill man ju använda den!
Samma visa, vända upp o ner på hela lägenheten i jakt på en penna.
Att han jag bor med står ut med mig o ställer upp beundrar jag nå så fruktansvärt mycke.
För det är inte normalt att hela världen ska rasa o vändas upp o ner pga av en penna, det förstår jag.
Egentligen.
I dag så kom Sara hit på morgonen o fick sig en kopp kaffe o sen har vi snurrat runt på stadens alla affärer o inhandlat sånt som jag ska fylla mitt kylskåp med.
Hunnit med en kaffe i Finflo hos mina bardomskompisar o fd grannar.
Hur bra dag som hellst!
Vad hade jag gjort utan Sara Käck!
I alla fall så dyker väl min penna upp i dag/morse när jag o Sara sitter i godan ro o dricker vårat morgon-mys-kaffe!
Men nycklarna då???
Kan inte de också komma fram ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0