När Hjärtat Brister

I sjutusen miljoner bitar.
Min Älskade Lilla som saknade sin pappa så han höll på o gå sönder igår.
I fredags så var det ingen vanlig fredag för Neo, han åkte aldrig till pappa.
Neos Bästaste Bästa pappa skulle jobba i helgen o egentligen vara med farmor, men morfars moster hade 60års kalas o han fick stanna kvar hos mig så han fick följa med.
Igår kväll så var det bestämt att farmor skulle hämta Neo o åka med honom hem till Pappa.
Jag vet att vi pratat om det o han var helt införstådd i det, men en timme innan farmor ska komma så har PappaLängtan tagit över o Neo vill inte att någon annan än Pappa ska hämta honom för han vill vara med sin Pappa.
Det gör så ont när han gråter, så otroligt orättvist att det lilla hjärtat som är vårat STÖRSTA ska göra ont för de vuxna ska passa in de små i sin värld...
Han låg i sin säng igår med täcket upp till nosen o bara grät...
Mitt Hjärta brast fullständigt... I sjutusen miljoner små bitar... de i sin tur gick sönder ännu mer...
När saknaden är som störst gör den så ont, jag vet det, jag vet det så himla väl...
Jag kan saknaden innan o utantill...
Att Pappa måste jobba är ingen tröst för den lilla som saknar sin pappa mest i världen
Min Finaste Mest Älskade Lilla
När Kärlek är som allra STÖRST är den också som svårast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0