Mys med Moster i Norrlandet

I fredags hämtade jag upp Neo hos Pappan ruskigt tidigt.
For hem till Mamma o Pelle o åt frukost o väntade på att min Momme skulle vakna.
När hon sömntutat färdigt så satte vi oss i bilen o åkte norr över.
Innan vi ens kommit till S-vall så började hennes fika planerande.
Fikagenerationens UrModer!
Jag o Neo tyckte ju att vi nyss satt i oss frukost o att vi gott kunde vänta ett tag till.
Strax innan Birsta började hon prata om o kanske stanna o fika där, fick fint upplysa henne om att ingenting är öppet än.
Vi stannade till på Dollar i Härnösand o hängde på låset.
Hon handlade lite bra o ha grejer o leksaker till Neo.
Sprayfärg till mig som tänkt att piffa till spjälsängen, gulle hon <3
Momme fick sin efterlängtade fika paus i Älansbro, Neo tyckte det var läskigt o åka över Höga Kustenbron.
Resan gick bra o det var nästan ingen trafik efter vägen.
Lämnade av Mormor hemma o åkte hem till min Älskade Moster o Mats.
Sov ruskigt dåligt i natt, magen gör liksom inget annat än expanderar o ryggen tar mycke stryk.
Svårt som attan o hitta bra sovställningar, o om vart annat vakna av att mitt bäcken håller på o dödar mig o den lilla som försöker vända sig...
I dag har vi varit o hälsat på min kusin o träffat hennes äldsta son :)
Massa mysigt.
O hon hade varit så himla underbar o stickat små tossor till Bullungen :D
Ska lägga ut en bild på de sen för de var alldeles bedårande goa ^^
Neo njuter till 210% av o inneha Sigrids fulla uppmärksamhet o vi har bastat o myst järnet i kväll!

Bild på älsklings ungen när vi var i Muminlandet förra sommaren!
Här uppe är ju allt täckt med snö...
Längtar efter sol o värme nu :)
O Kärleken som är i ett varmare land <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0