Förslappad

Det är hemskt, för det känns som vi släppt allting här hemma nu när vi ska flytta.
Vårat hem har förvandlats till ett smärre kaos.
Vi är ju färdiga här nu o vill bara bort, tänkte jag skulle börja packa ner vårat kök i dag så vi slipper alla dessa diskberg som dyker upp från ingenstans o_O
Bara spara det absolut nödvändigaste.
Kärleken har varit sugen på o packa ner alla böcker varenda kväll den här veckan o jag har agerat bromskloss.
Mest för jag är så trött när han kommer hem o vill bara ligga i soffan o pussas efter middagen <3
Det är ju nu jag är som piggast, fram till kl 12 ungefär, sen kämparjag med näbbar o klor för o hålla mig vaken till halv två innan jag kryper ner i ett berg av kuddar för o sova en stund så jag orkar trolla fram någon middag.
Sicksack filten är näst intill färdig, den ligger o skäms o väntar på att jag ska fästa alla tråkiga trådar o virka en fin kant som avslutning.
Får se hur prioriterat det blir nu i flyttandets tider ^^
Regnbågsfilten är fullständigt färdig o ligger nerpackad bland Trollbullens grejer o bara väntar på att få bli använd!
Sparlågan jag går på tillåter inte att jag är speciellt kreativ, jag inbillade ju mig i början av graviditeten att jag skulle hinna vara hur pysslig som hellst!
Har en alldeles för stor oljemålning som jag påbörjade i höstas som bara står o väntar på att få bli klar.
Men det händer ju ingenting.
Jag vill ju bara sova <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0