Bara GLADA Troll

Jag o min kära mor, garnhäxan var o kollade på lägenheten så hon fick se våran nya boplats.
O hon vart ju lika lycklig för vart vi ska få bo, som vi är :D
Sen lämnade jag av henne på jobbet o for hem till min bästa Poffy o myste i soffan en stund innan bådas blodsocker sjönk 700km under marken.
Detta resulterade i att vi for på TeWes (eller hur de nu vill stava) o fick i oss en varsin fantastisk räksallad med världens absolut godaste pestodressing.
Sjukt Lyckat!
Hittade skor till Poffyn o var på väg till bilen då det slog mig att jag faktiskt borde gå in på Manuffen.
För det finns nog ingen som morrat o svurit sig hes över ammings bh:ar som jag har gjort.
Jag har varit så heligt skitförbannad, gått igenom varenda affär känns det som o bara blivit ännu argare o eldat upp mig själv ännu mera.
Över det fruktansvärda utbud som finns.
Jag har ju absolut inte varit ute efter en bh som får mig att känna mig som en lyxig porrstjärna, men jag vill väl för helvete inte heller ta på mig något som det ser ut som min farmor övervintrat o dött i för den sakens skull heller.
Bara något som är skönt o funktionellt, utan spets o massa jävla sömmar.
Gav upp o lade det hela på is...
Hittade helt plötsligt en dag, en sida som sålde ammnings bh:ar av märket Abecita o vart fullkommligt förälskad, nästan kär ^^
Letade upp närmaste återförsäljare o det visade sig vara Manuffen här i Hudiksvalls stad.
Glömde bort mitt lilla Mission.
Men i dag, gick jag in o provade denna skapelse:
Helt underbart skön, så en sån ska jag in o köpa när mina bröst dödat mig färdigt o lugnat ner sig lite så jag får rätt stl :)
Beställde den här:
Som blir helt perfekt den första tiden, när jag mest bara ska plågas över att jag har ett par sprängfyllda bröst, som blir helt perfekt på natten sen också.
Fulländat, kan inte bli bättre :D
Stal bilderna från Abecitas hemsida.
Mycket nöjd o otroligt GLAD :)
Åh allvarligt, vad lycklig man blir när rätt människa har rätt jobb.
Hon var ju helt underbar hon som hjälpte mig i dag!
Tusen ton med röda rosor till henne!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hallå där

Nu är det kriminellt länge sen vi sågs.

Har ju inte ens sett din goa mage.

Inte långt kvar nu till ert lilla troll kommer.

Jag nöjer mej med att utöka familjen med mitt fyrbenta lilla troll. En makalös ljusglimt och vändning för mej. Mår såå mycket bättre och är nog lite roligare att umgås med nu.

Många jättekramizar.

2011-03-29 @ 08:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0