Kommunikations skräcken som ramlar över mig vissa dagar!

Ibland hatar jag att folk kan få tag på mig, antingen på mobilen eller på internet.
Jag har ju utvecklat en fullkomlig allergi mot msn o liknande påhitt.
Sjukt stressande, i min värld i alla fall.
Kan bli svettig av bara tanken på o ha ljudet på telefonen, för ringer nån till mig då känner jag mig tvingad o svara.
För jag känner mig dryg o hemsk o kan inte rättfärdiga att ta ett samtal om jag hört det.
Ibland vill jag absolut inte sätta mig vid datorn bara för att någon kanske har skrivit någonting till mig på min mail eller facebook etc... o jag vet med mig att jag kommer inte orka svara.
O då låter jag helt sonika bli o så är livet så där lugnt o mysigt som jag vill ha det ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0