Förvärkar, Sommarvärme, minusgrader o sömn!

Sammanfattar de senaste dagarna i mitt liv.
Natten mot lördag trodde jag på riktigt att det var dax, helt galet vad ont jag hade.
Kärleken lagade lammfärsbiffar o pysslade om mig hela lördagen o det kändes så där magiskt o bara få vara med varandra.
Natten mot söndag var det så varmt här hemma så jag låg som en överviktig säl i sängen o kippade efter luft.
Söndagen myste vi hela dagen tills det var dax o röra sig över till våra grannar på andra sidan E4an.
Grillade o satt ute o njöt av värmen o sällskapet från kl 16 till strax efter 20 när vi åkte hem.
Var in o träffade BM o en sån där BM student igår morse, inget nytt.
Våran kärleksbulle ligger som den ska o jag var på väg att ge BM studenten en käftsmäll för hon var så galet hårdhänt när hon skulle känna hur den låg.
I morse när vi klev upp var den en minusgrad o jag har sovit, tvättat, lagat mat o torkat några golv i dag.
I mycket långsam takt.
Håller på o kokar kondenserad mjölk nu så min Kärlek ska kunna göra en Key Lime Pie när han kommer hem.
Min ställföreträdande far fyller år på torsdag o då ska han få den <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0