Förvärkar >_<

Inte ett minne har jag av att jag ens kände något som jag hade kunnat inbilla mig vara förvärkar när jag väntade Neo.
Men i natt har jag ju legat vaken o haft helt galet ont.
Vilket påhitt, men det är väl bara bra att kroppen förbereder sig :)
Vi var till BM igår o jag tycker det hela känns rätt meningslöst, alla värden var bra o jag har allt som allt gått upp 15kg nu.
O nästan vuxit ur min fina morgonrock, snart täcker den inte magen alls.
Magen har sjunkit ner, den har legat lågt hela tiden, men jag känner mig som en ny människa nu när den ramlat ner ett hack till.
Känner fortfarande av foglossningarna, men inte alls lika mycke som jag gjort tidigare.
Så länge jag slipper ha så ont så jag gråter är jag lycklig ^^
Massor med saker hände det igår.
*först besök hos BM
*sen en dejt med chef n1r o för o få min SGI till F-kassan
*kaffe paus hos Tant Röd O Poffyn
*spontan fika, lunch o kvallitetes tid med Annsoo (Efterlängtat)
*dejt med chef nr2 för o lämna tillbaka nyckel
*hämtade ut ammningstoppen på Manuffen (SJUKT SKÖN!!!)
*hämtade lite grejer i gamla lägenheten o sen hem till vårat HEM <3
*Korsordade o kollade på kärleken när han åt
*handlade rullgardin o reklamerade mjukdelen till skötbordet då den var trasig (väntar på en ny ^^)
*mys i soffan o lite tårar till en fransk maffia film
Flytten
Alla möbler o nästan hela Åsgatan lägenheten är tömd.
O vi bor nu i våran underbara lägenhet på landet.
Det är så galet mysigt o lugnt o skönt här o jag/vi är alldeles lyckliga i våra själar.
Min underbaraste fina mamma kom in på söndagen o hjälpte oss massor.
Så vi har ett fullt fungerande kök som är urstädat fullständigt efter tidigare hyresgäster.
Jag har aldrig sett så mycke skit, någonsin, som här när vi flyttade in o det känns som det kommer ta ett tag innan vi är ordentligt instädade.
Men vi trivs som tomtar på loftet o kommer få det galet bra här ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0