KittyGarn

I fredags lämnade jag lilladjuret på dagis, dax för pappavecka för honom. O jag följde med GarnHäxan på sin mosters begravning. Väldigt fin o mysig tillställning... Skönt o få träffa släkten. Men det slog mig att nu är mormor äldst, det är hon som styr moderskeppet <3 Jag är inte speciellt orolig för att hon ska lämna oss, för det känns inte som att hennes dagar är räknade, hon är liksom den odödliga Urmodern ^^ Men det som stör mig i tanken är världsordningen, för när nya liv ska komma vandrar ett annat liv över... Jag vill inte att det är hon som ska vandra över när vi ska få barn... Fånigt kanske Men det stjäl mina tankar just nu... Garnet på bilden fick jag av GarnHäxan istället för bensinpengar ^^ O Kittysarna hittade min Älskling på Maxi <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0