Var dag är ej den andre lik >_<

Helt vansinnigt
Jag måste ha något i mig som på något vis slår ut alla fasta rutiner
Så det hela tiden, typ varje dag är bara o börja om igen...
Utan o få till det
Min läkare ringde förra vecka... det var skönt o inte vara bortglömd
Jag skulle få en remiss till något resurs team för samtals terapi, o han ville veta hur mitt första möte hade gått
Fast jag inte varit på något första möte eller ens fått någon remissbekräftelse
Så jag lovade att jag skulle ringa de i veckan, vilken dag som hellst för o bara höra att de inte tappat bort mig
Fast jag är ju borta... jag har ju tappat bort mig

Vi har flyttat nu
Eller det känns som Nathanael har flyttat oss nu
Även gått o burit på mig <3

Det är verkligen ett under
Hans Kärlek
Finaste på jord

Ska åka till gamla lägenheten nu o göra klart det sista
Utan o komma bort på vägen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0