På Plats i nya lägenheten

NU är vi flyttade o klara
SÅ nu är det färdig stressat, färdig gråtet o färdig grubblat över gamla bostaden
Helt galet jobbigt var det
Ett tag trodde jag att jag skulle slitas i bitar för det gjorde så ont i mig av obehag
O vilken otroligt energi krävande syssla o flytta USCH!!!
Sista dagen jag var där o skulle städa ur det sista känndes det som en dålig film där jag helt plötsligt vart sinnessjuk o vårdare från St. Claires kom o hämta mig för jag höll på o städa sönder lägenheten o hittade fläckar precis exakt överallt >_<
Men nu är det fix färdigt o vi behöver aldrig mer bo där!!!

Nu har vi en trea på nedre botten på marken i ett alldeles lagomt stort hus med 7-8 lgh i o det känns som vi bor i ett slott
Det är jätte tyst o skönt, när det inte snöar o en massa traktorer är här o ska luskamma vägarna på snö
Känns jätte bra här...
Som om vi klivit in i en helt ny värld

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

Vad skönt att ni fått flytta! Låter inget vidare att du tappat bort dig själv, gumman. Förhoppningsvis kommer du tillbaka till dig själv nu efter flytten. Men jag förstår kanske lite känslan. Jag har ännu inte hittat mitt gamla jag efter allt som hände i höstas med mamma och livet i allmänhet.



Jag vet att vi inte hörs så ofta längre. Men jag vill att du ska veta att du alltid har en vän i mig och jag lyssnar gärna om du behöver ventilera <3

Kärlek och stora kramar

2010-01-31 @ 17:50:54
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Ann-Sofie

Va härligt, eran nya lägenhet är supermysig.

Å så kom du ju lite närmare mej.

Kram

2010-02-14 @ 17:58:29
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0