Oordning....

Jag har varit på väg rätt länge o skriva.
Fast det är lite svårt, för på nått sätt har jag velat undanhålla min omgivning hur det är på riktigt.
Försökt hålla mig kvar i en låssas värld o hoppas på att ta sig på rätt tåg igen.
Det har gått flera månader o jag vet inte hur många sömntåg jag missat o kliva på eller inte hunnit med o det där tåget med slutdestination Jessicas Värld på riktigt... har liksom inte dykt upp... inte på långa vägar...
Jag har nog egentiligen tappat bort min sån där plattform som man står o väntar på....
Jag har tappat bort rätt mycke... mitt minne... min verklighetsuppfattning... min matlust... min sömn... min träning... min energi... allt det basala i mitt liv är som bortblåst som små fragment från ett tidigare liv

Det enda jag vill är o hitta tillbaka till mig...
Det röda tråden i o vara Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0