Försöker se ljuset



O hitta tillbaka till magin som jag vet de små sakerna ger o skapar
Det är jätte svårt o ha mindre bra dagar ofta
O samtidigt känna att de bra dagarna inte är riktigt bra
Utan bara relativt bra utifrån hur de mindre bra dagarna är
Som en osalig ande utan mål
I dag tog jag mig till jobbet tack vare Sara
O tack vare att jag inte är dum i huvudet o vet hur jag ska lura mig själv
För att jag måste
Annars så fastnar jag

Igår så lyssnade vi på Jack Johnson (låtarna från Nicke Nyfiken)
Min Kärlek låg på golvet o läste sin bok o jag gjorde rent bakom spisen o listerna längs golvet under diskbänken
O kände mig så där ganska hel o lycklig
Är det meningen att jag ska städa mig glad?

Tänkte försöka dokumentera de där små tingen o händelserna som känns på rätt sätt
Så jag inte tappar bort de helt

Kommentarer
Postat av: poffyn

ÄLSKAR dig <3

2010-03-30 @ 08:59:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0