Telefonförsäljare

För det första så tycker jag synd om de, förstå vilket otacksamt jobb!
Sen så är det som så att jag är den absolut bästa o mest exemplariska konsumenten EVER ^^
Jag skulle kunna köpa precis vad som hellst :D
Det handlar bara om o vara ruskigt trevlig o jag köper det!
Så min hemtelefon har ju jag bara struntat i o ha ikopplad nu i några månader, för det är ju uteslutande försäljare som ringer till mig på den
O det har ju varit ett lyft för min ekonomi
För två veckor sen, kanske tre...
Bestämmde jag mig för o koppla i den igen
Mormor har ringt fyra gånger o det har ringt x antal telefon försäljare
Igår var de verkligen i sitt gyllene esse :D
O jag sa Nej varenda gång :D
Grejen är ju bara det att jag kan inte säga nej tack, jag är inte intresserad!
Utan jag måste typ ljuga ihop en halv trovärdig historia först
Fast det kanske är elakare, för då stjäl jag ju deras dyrbara tid... eller räddar nån annan stackars medmänniska ^^
Beror ju lite på hur man ser det :)

Gick ju lös på småbarns avdelningarna igår o handlade lite kläder till det Finska Lilla KärleksTrollet <3
Måste ladda batterierna till kameran bara så ska jag lägga ut de sen ^^

Nu ska jag o Neo äta frukost, sen ska vi leka med Sofie i dag o fara upp till Annsoo o dricka kaffe med henne :D
Värsta mys!!!

Vill helst av allt träna med Poffyn också, men jag fattade inte hur o när hon skulle träna i dag >_<
Bäst jag ringer!

*massa kärlek*

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

åh, vad jag saknar dig jessica! <3 önskar så att landet var lite mindre långt eller att resor var billigare och att dygnet hade 48 timmar!



stooooor kram och pussar till dig och Neo =)

2009-03-18 @ 18:21:07
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0