Söndag, en tröttsam dag

Jag törs inte ens tänka på hur många timmar sömn jag ligger minus nu
Nattens sömn, eller morgonens sömn var ju inte mycke alls o skryta med
Patrik o Nathalie var här i dag med världens bästa pappa Björn var här o hämtade massa av Patriks saker här i dag
Jag o Neo var på gymmet o tränade bröst
Neo kärde lite kardio, duktig som han är
Jag hade glömt mina skor så jag tjyvlånade S-S-S-Saras ^^
Nu har vi varit o hyrt en massa filmer, pantat burkar o så ska vi äta lite innan det är dax o krypa i säng
Vi är lätt slagna hjältar i dag
Liten har fortfarande massa ont o vill inte äta nå smärtstillande
Så han skiner ju inte som en sol direkt :/

Massa Pussar från mig o NEO

Kommentarer
Postat av: Anonym

låna mina skor du ;) jag var på gymet och körde ben ikväll, det gick jätte bra! hoppas ni mår bra och att Neos ben läker fint! puss puss ;)

2009-03-15 @ 18:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0