Pengar

Tycker vi de är spännande kanske?
Näe inte ett dugg
Det här är nog första månaden på ruskigt länge som jag redan nu har ont i magen innan räkningarna ska betalas
Fast jag vet att det alltid ordnar sig
Bara det att F-kassan har kommit på att jag fick för mycke bostadsbidrag 2007 o ska betala tillbaka nästan 3000kr innan 12 april, det känns si så där
Eller det är väl inte mer än rätt att de ska få tillbaka pengarna om jag fått för mycke, men jag kan tycka att det är drygt att det kommer så långt efteråt.
Ska kolla nu om jag fått nå lönebesked som kanske gör mig lycklig innan jag fortsätter o morrar över det här :/

Fast jag hade inte fått nått så jag vart ju inge klokare av det.
Jag bestämmer här o nu att det kommer gå alldeles lysande den här månaden o bara motar bort oros molnen ^^

Neo vägrade ta smärtstillande igår o lät mig inte ens tvinga i honom
Men det kanske är ett bra tecken för det betyder kanske att det inte gör lika ont längre
Han sitter o bygger med magneter nu o jag ska ta o bada lite
Innan vi ska ta oss ut i dag
Jag har en alldeles galen träningsvärk i mina ben sen igår :D
Det däremot är ju ett bra tecken ^^

*Massa Kärlek*

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Åh goaste troll,

Det är så fruktansvärt att pengar ska kunna påverka oss så mkt.Beroendet av pengar är som ett jävla flugpapper. Hur mkt man än försöker göra sig av med det så sitter det där nånstans i alla fall. Look who´s talking världsmästarinnan i att klara sig på ingenting. ha ha.

Jobbigt att lill-trollet gjort sig illa, brot själv nyckelbenet i ungefär den åldern. man vill inte va stilla men kan inget annat. Världens största o varmaste kram till er, nu ska jag uppdatera min lilla blogg he he.

kraaaaaamiz!!!!!!!

2009-03-17 @ 13:17:19
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0