Min Hysteriska dag

Ibland sker allting i ett glittrande regnbågs skimmer o livet är ren njutning
Jag älskar såna dagar

Ibland vaknar man upp på ett stormande hav o måste slåss med demoner samtidigt som man försöker sig på o gå på ett vatten som man är rädd för
Det har också sin charm
Jag behöver utmanas

Vissa dagar är allt så kärleksfullt o vackert att man bara i slutet av dagen vill kräkas
Men det gör man inte för man tycker att det är äckligt o spy
Ropar fortfarande på mamma fast jag är 26år o bott själv sen jag var 16
Sprängda blodkärl o allmänt djävligt ^^

Det finns de där dagarna när det är fluffigt o mysigt o man puffar runt på ett litet mjukt moln
Inga som helst problem med det
Mysdjur uti fingerspetsarna

Ibland vaknar man inte upp ur drömmen
Tassar runt hela dagen i pyjamas
Jag törs sätta tre kronor på att jag inte är den enda som råkat hamna på jobbet med pyjamasen på!
Fast kanske mitt i vintern...
Men är inte det skönt, att det är ok, även när man vaknar upp
O fortfarande tycker det är mysigt o vara så där slö

Vissa dagar hinner man inte med
Innan man ens klivit upp ur sängen är man utanför dörren o har uträttat sju miljoner viktiga saker
Hinner knappt med o andas
Duracellkanin = magsår i längden

Men jag inbillar mig att det ska vara så här, o det finns ju tusen miljoner till dagar som fladdrar o flaxar o segar förbi ^^
Det snöar igen
Men jag känner en brinnande sol inom mig
I morgon är en viktig dag
I morgon är det inte jag som ska slåss mot mina demoner o försöka gå på ett stormande hav där skeppet har förlist för länge sen...
I morgon (eller i dag nu) ska Annsoo var sin egen hjälte o slå sig själv med häpnad
Inte mig, för jag vet att hon klarar allt!!!
Hon är det starkaste jag vet
Men jag ska vara med henne i tanken <3
*massa massa mest med kärlek*
Min dag i dag känns lite så där överflödig o egentligen inte ett dugg intetsägande
Men det var en ren o Skär Duracellkanin-dag
O den får hamna i skuggan av sig själv nu
I skenet från min egen sol
Som nu ska lysa över en av mina viktigaste vänner som behöver mitt ljus

Däremot så fick jag fota S-S-S-Sara
Snyggare än snyggast i sitt nyfärgade hår ^^









Nu ska jag ta o krypa i säng
Läser faktiskt en värsta spännande bok just nu ^^

Neo var på dagis i dag :)

O tack min vän där nere, tids nog kanske jag får armar ändå
I alla fall finns det hopp om axlar o ben ^^

*Namaste*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0