Livsfarligt med PytteSmåDjur!!!

ALLVARLIGT!!!!
Finns det ingen lag som sätter stopp för hur söt o fiin man får vara när man är liten!!!!
Jag o Neo har umgåtts med Stina o Alvin i dag!!!
Vackra lilla Unge <3
Man smälter... försvinner o återuppstår som en kärlekskrank varelse som är beredd o ge sig ut o bli befruktad av första bästa för o få en till
PytteLiten... oj oj oj <3
Har världens störstaste starkaste behov o åka över på andra sidan sjön nu o prata med den lilla i magen så lilla livet känner igen sin trollkompis när den kommer ut!!!

*massa massa kärlek*

Kommentarer
Postat av: finska slynan

oj men vännen jag har berättat för den lille vem du är ...men tro inte att du slipper undan att komma hit älskar dig <3

2009-03-02 @ 19:45:47
Postat av: finska slynan

ta en titt på min bilddagbok jag har lagt ut nya bilder på bäbisen...fiina kan ja lova pusssar på er <3

2009-03-08 @ 13:08:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0