Expert

Ibland gör jag saker o tar beslut som jag kanske inte alla gånger helhjärtat är med på
Bara för att jag vägrar vara krånglig, eller uppfattas som krånglig
Jag är jätte rädd för att känna att jag ligger andra människor till last
Så uifrån små fragment i ett samtal eller skrivande meningsbyten fångas det upp besluts underlag
Tvetydigt många gånger... kanske...
Jag är nog lite förvirrad nu för det känns som jag gjort något jag inte ville...
Samtidigt som jag känner på mig att det var "lagomt rätt"
Men inte tillräckligt helhjärtat rätt, för då skulle det ju fortfarande kännas så här gnagande fel
Faktiskt så gör det till o med ruskigt ont emellanåt
Betyder det att jag har försökt arkivera något jag inte var färdigt med...?

*förvirrad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0