Är det inte rätt typiskt

Jessican är ledig
Hon har kämpat som en galning i helgen med o hålla sig vaken
Varit trött som aldrig förr
I dag när hon är ledig vaknar hon vid sju
Det är ju jätte bra att hon fick so va ut!!!



Snöade igår när jag gick hem från jobbet
Det snöar fortfarande i dag när jag klev upp
Fick lite sällskap av Kenta o Aya igår påvägen hem :)

Tre dagar kvar tills det är dax o åka båt ^^
Jag har inget vettigt o skriva om
Ska träna i dag, vet bara inte vad än
Men på liv o död ska jag köra lite kardio också
Kl16 i dag ska jag få mitt hår färgat
Spännande o dyrt
Om det inte blir snyggt vet jag inte vad jag tar mig till

Sköt om sig i dag!!!
*massa kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0