Vilken fantastisk dag

Jag lever o Neo lever. Vi tycker båda att det är otroligt tråkigt att vädret är grått o trist. O det blåser massor. Vi är bjuden på middag i kväll så jag ska ta o stoppa Neo i badkaret o tvätta bort alla dit ritade streck o gubbar som täcker i stort sett hela min unge. Åker tillbaka till stan i morgon kväll tror jag, måste försöka få en tvätttid på fredag o tvätta mitt berg med tvätt! Jag ska jobba på Bockarna i kväll. Känns som det var år o dar sen nu, så det ska bli lite roligt. På fredag ska jag o SuperStarkaSilverSara åka med Zun upp till Timrå på amatör byggar tävlingen de anordnar där uppe. Sen får vi väl se vad som händer efter det om det blir utgång i sundsvall eller om vi far till Jättendal en sväng eller hamnar i stan :) Jag längtar efter o få träna. Men jag går tänkt mig o vila den här veckan. Nu ska jag värma lite gröt till den lilla o bada honom.

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej min vän.

Härligt att höra att ni myser vädret till trots. Till skillnad från dej håller jag mej kvar i stan med gymmet som enda nöje nu när förkylningen äntligen gett sig. Den ovissa saknade efter kärleken kan jag skriva under på.Sååå jobbigt. Hoppas vi hinner ses snart å att jag har möjlighet att hänga med på nå roligheter annars får vi väl mötas på gymmet, dit kan jag ju gå o roa kropp & själ fast kontot är tomt. Men snart är det höst, jag blir skoltjej igen o VET va jag får in även om det inte är massor. Tänker beställa mysig sommarkväll framöver så vi kan häcka med några bärs & filosofera tillsammans.

Hälsa de dina.

puss & kram

2009-07-09 @ 15:00:02
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0