Så var det dax igen då

Första dagen på jobbet efter semestern. Älskling for iväg i morse också för o jobba en massa dagar. Det är tur jag har min Sara, hon sover med mig i natt. I morgon ska vi kliva upp o gå morgonpromenad. O i morgon när jag slutat ska vi på Agust o kika på Sigge. Så det kan ju bli en riktigt bra vecka det här även om kärleken är stationerad i dalarna någonstans o jag kommer sakna ihjäl mig! På torsdag ska jag leka med Linda, från att hon vaknar tills hon går i säng! I lördags så köpte vi en rosa kaffekanna, en snorgrön kavel o en grön din exotisk groda som är en Äggklocka. O en liten hjärtformad skärbräda. Alltihop på Åhléns här i Hudik! För jag har en liten dröm om att när vi i framtiden ska bo i ett hus, så vill jag att det ska se ut som man kliver in i en tecknad film... Så vi måste ju börja samla på oss en massa fina saker som passar i tecknad film temat. Nu ska jag laga lite mat så jag kan gå o träna när jag slutat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0