En ständig väntan

Det är inte mycke som fattas i mitt liv just nu. Jag har världens Underbaraste lilla upproriska son som manipulerar alla omkring sig o är värsta go o kärleksfull <3 Jag har ett jobb, två rättare sagt. Någonstans o bo. En fantastisk familj. Världens bästa vänner ever. O jag är helt galet kär o det enda jag vill är o få vara med honom, just nu känns det som nästan varje dag är en ständig väntan o längtan. Orkar inte ens gå in på det just nu. Men från början läste jag ut nästan fyra böcker i veckan för att jag var så rastlös i väntan på att han skulle komma hem. Sen började jag maniskt virka små rutor till ett sånt där gulligt lapptäcke. Sen tappade jag gnistan lite. Jag gjorde en ruta igår. I dag så visade min mamma mig ett nytt mönster som hon skulle få nästa vecka. Så jag började försöka, o det slutade med att det vart en grytlapp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0