Världens bästa träningspass

Whii whiii!!!!
Fatta att jag tog 60kg i stångrodd i dag
O var ju kanske helt galet nöjd med mig själv
Från förra veckan är det en ökning med 15kg
Känns som det går alldeles lysande på träningsfronten nu
Morgondagens baksida ben o triceps har ju lite o leva upp till nu ^^

Jag känner ändå någonstans att jag blivit otroligt frånvarande
För i stort sett all min tid går åt till o jobba, äta, träna o försöka sova
(o Neo förståss, saknar mitt lilla STORA hjärta nu så det gör ont i mig)
Så snälla berätta hur är det med er?

*massa massa kärlek till alla underbara älskade varelser som jag har äran o ha i mitt liv*

Kommentarer
Postat av: Emil Bogevik

Tjena vrååål snyggging ;)hur är det? hittade inte dig på facebook så jag tog och sökte på ditt namn på google.se så då hittade jag till din gammla blogg så jag skrev ett inlägg där och efter då såg jag att du hade en annan så nu är jag med här oxå.. =) kul att hitta dig iaf.. du kan ju adda mig på msn om du har lust.: [email protected].. ha det bra. kramar,



P.s. sök på Emil Bogevik på facebook du så kan du ju lägga till mig.. KRAM!

2009-02-01 @ 21:29:43
URL: http://.....vrååål.....
Postat av: Tobbe

Saknar dig vännen. Kramar

2009-02-02 @ 13:04:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0