Tröttaste Trollet I VärldsHistorien

Om tio minuter är det pappas födelsedag...
Den här dagen har jag nästintill sovit bort
Trött på profesionell nivå
Haft en mensvärk som inte varit av denna värld också misstänker jag
Eller ägglossning
Har ingen större koll egentligen
Men kroppen fungerar i alla fall, det är bra
Huvudet är det värre med, det funkar inte alls!
Shit... förvirrad... arg... motsägelsefull... irriterad...

Men jag hade kanske världens underbaraste dröm nu innan jag vaknade till igen för jag vet inte vilke gång i ordningen ^^
Var o tränade på ett jätte konstigt gym på en båt med massa karuseller, på soldäck ^^
Av nån anledning var Zun där också
O jag hade kanske världens snyggaste axlar o var helt galet ådrig ^^

Det är jätte svårt o vara ensam när man haft en massa folk omkring sig exakt hela tiden, de senaste 10dagarna när jag jobbat...
Önskar att Linda var hemma nu... hon vet hur det är... hur det blir... den här dagen som vi nu är två minuter ifrån...
Eller Systra Mi... varför är hon så långt ifrån...
Nu är det en minut kvar...
Denna saknad är helt sjuk...
Jag vill ha honom tillbaka
Varför vart livet för stort...
Länge sen det känndes så här...
Tomt... ont...
Han skulle ha blivit 60 år
Det är ingen ålder
16-17 år har han varit död nu... ingen koll egentligen
Men jag minns ju!!!!
Jag minns alldels för mycke

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

-Största kramen någonsin- <3

2009-01-02 @ 10:27:58
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0