OROLIG!!!

Tror min lilla fått Bältros...
Pratat med rådgivningen o alla symptom han ha stämmer alldeles för bra
För att det ska vara bra, så att säga...
Usch...
Skulle ha gått i säng nu för länge sen...
Men är värsta orolig...
Ska borsta mina tänder o bära över honom i min säng så jag åtminstonne kan ligga o
kika på honom i natt om jag ändå ska hålla på o vara vaken
Det här är det absolut värsta...
Hjärtat slits sönder o samman när det händer såna här saker...
Allt annat försvinner... ingenting kan ens bli viktigare än att han ska få bli frisk...
Vi låg o läste två kapitel i Ronja boken, sa god natt, pussades o kramades...
Jag gick därifrån... han ropade... jag gick dit
-Mamma jag älskar dig o har ju en kram kvar ^^
Får den sista kramen o pussar på honom tills han säger åt mig o gå för han måste sova...
När jag tror att han somnat så ropar han hjärtskärande på mig igen!
-Mamma, måste komma hit, det gör jätte ont!!!
Går in o kikar till honom o undrar vart det gör ont, hela armen
Vill att jag ska hämta salva o smörja in honom, skriker sönder öronen på mig när jag försöker göra det
Efter två minuter
Skriker han till igen, för då svider det o gör bara ännu ondare av salvan, en jätte fet salva som jag brukar smörja sår o sprickor o sånt som svider o gör ont med
Frågar om han blöder...
Tar med honom in i köket
Ser först ingenting, tänder lite mer lampor o till min egen förtvivlan ser jag ett rosigt knottrigt område på armen som går upp mot axeln, ner lite på baksidan
Så fort jag nuddar honom börjar han gråta o skriker åt mig o låta bli
Grannarna tror väl att jag har misshandlat stackarn i kväll....
Vi går till datorn o läser på nätet om bältros o kollar bilder...
Jag hade ju en läskig aning innan, som förstärks
Får i honom lite alvedon...
Ska badda området som jag smörjde in med allsol lösning... sitter o skakar o gråter för att det gör ont
Ser att det ser lika dant ut på andra sidan armen/axeln på honom...
När han väl somnat ringer jag sjukvårdsrådgivningen... o sköterskan... snarare bekräftar min misstanke än o dementera den...
Så i morgon blir det till o träffa en läkare...
Min stackars lilla.... Usch!!!

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

åh, stackars plutt =( hemskt att vara så sjuk och ha ont när man är liten. men du ska se att det ordnar sig! lova att hålla oss uppdaterade så jag slipper vara orolig.



värsta största kram och massa kärlek till er båda

2009-01-09 @ 17:44:29
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0