Min Lilla

I morse var det helt borta!
Han hade inga obehagliga rodnader kvar
Ingen smärta alls
O var helt splitt ny :)
Jag ringde rådgivningen för o höra om de tyckte jag skulle ringa hälsocentralen för en tid o kolla på honom ändå
Men de trodde det var lugna gatan o att han fått nån allergisk reaktion av nånting
Sofie hade en teori om att eftersom han nyss varit klen i vattkoppor o vi var o badade i klor en massa timmar dagen innan att det var det som kanske hade gjort att det vart som det vart...
O jag kan inte komma på något som han åt eller nått annat som kan ha orsakat det heller...
Så jag var världens LYCKLIGASTE mamma i morse ^^
Med världens goaste Unge ^^
Han är så galet kärleksfull nu, värsta Pussig o Kramig o Säger flera gånger om dagen att han älskar mig
*lyckorus*

Jobbade på Bockarna i natt
Värsta sköna kvällen
Lagomt med folk o bara så där "mysigt socialt" ^^
Är egentligen jätte trött nu
Ska gå i säng
VILL INTE SOVA SJÄLV BARA!!!
Vad var det nu.... en tidsvirvel ^^
Kan jag inte bara sugas in i en sån o trollas iväg... till rätt säng ^^
*saknar*
Vacker ^^

När jag vaknar så ska jag äta lite frukost
Gå ner på stan
Köpa ett par byxor :)
Försöka i alla fall, måste ha ett par nya som duger till o ha långkallsonger under när jag jobbar :D
Kanske ta o ladda upp lite bilder här om jag hinner med mig :)
Stjäla mammas bil o fara på kvantum o handla
Eskortera min massage bänk till jobbet, ska massera i det huset på söndag :)

Ovanligt tyst i mitt hus nu
Antagligen bara jag som är vaken ^^
Jag ska också sova nu
Leta mig rätt i drömmarnas värld o fylla upp mitt längtande tomrum lite :)

*namaste*

Kommentarer
Postat av: anna

sv:alltså jag förstår syftet med dom och jag tycker väl att det är bra att det finns.

Men det är ingenting jag föredrar;p

2009-01-10 @ 08:54:46
URL: http://anna1988.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0