Kondition i dag

Men det har jag struntat i :D
För jag är ett slarv
Eller så ansåg jag ju faktiskt helt enkelt att jag inte behövde
Jag har varit hemma o slöat hela dagen o det har varit alldeles galet skönt!!!
Tänkte kolla tvättstugan om det fanns någon ledig tid, men jag struntade i det
Kännde mig lite så där rebellisk
O lät bli
Det var skönt ^^

Igår var en helt fantastisk dag
Även om den slutade i en stress som inte var av denna värld
Att jag ens fortfarande lever är ett under
*Lyckades ta mig iväg till gymmet till halv tre, drack kaffe o pratade med mormor i telefon
Tränade rygg, riktigt ruskigt hårt
Satt o pratade bort livet med Pär o massa löst folk som fladdrade förbi
I flera timmar
Helt plötsligt var kl halv sju, PÅ KVÄLLEN
Åsa kom, underbaraste, bästaste bästa ÅSA
Så jag var med på Hennes BodyBalance pass
O det var så himla skönt
Shit vad min kropp njöt av att få sträcka ut sig o leka smidig
Ända till mitten av passet då jag känner att mina muskler vill krampa ihjäl mig
Men det gick bra
Avslappningen var helt underbar
ÅSA är bäst!!!
Vart eskorterad hem, kl var helt plötsligt 20 över 20 o jag skulle infinna mig kl 21 på
Bockarna
Gick ju kanske inte bäst i världen
Var inte där förän halv elva ^^
He he
Tidsoptimist... lite kanske ^^
Åhh då stressade jag ändå runt som en galning här hemma
Drack rätt precis fyra öl o nån shots som Micke trollade fram åt mig o Mitt sällskap
När stället stängde var jag så där lagomt sallongsberusad o bara glad
PratGlad ^^

Nu väntar jag på att min mamma ska ramla in vilken sek som hellst
Ska följa med henne o hennes tanter o äta på Texas
Sen ska hon sova här :D
Värsta Mysigt!!!
I morgon ska vi träna
Fatta att min mamma ska träna för första gången någonsin på Gymmet :D
Värsta roligt!!!!

4dagar kvar till födelsedagen ^^

*massa kärlek*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är fart o fläkt i ditt liv tjejen. I mitt också iofs men din fart o fläkt är vansinnigt mkt roligare som du vet. Blev ju bara tok-avis på Hillevi idag som fått ett årskort på gymmet av sin mamma. Jag VILL jag BEHÖVER som fan ju. ja ja mina dagar kommer kanske dom med.

Ha det lövli

kramiz

2009-01-15 @ 20:30:22
Postat av: FavvoFlatan

GRATTIS IDAG!!! :D



Love!

2009-01-19 @ 10:06:59
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com
Postat av: Ms Sunshine

Grattis på födelsedagen, världens finaste Jessica! =) Pussar, kramar och kärlek i överflöd

2009-01-19 @ 17:20:59
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/
Postat av: Ms Sunshine

Grattis på födelsedagen, världens finaste Jessica! Pussar, kramar och kärlek i överflöd

2009-01-19 @ 17:21:37
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0