Hemligheten bakom en hel natts sömn

Natten mot Måndag så sov jag min första hela natt
Sen jag o LillaDjuret flyttade hit
Helt fantastiskt var det
För jag är ju otroligt sömnberoende
Nähä???!!! >_<
JO :D

Igår så satt jag här o verkligen funderade o grubblade över vad det var jag hade gjort
Utöver det vanliga
Åhh så slog det mig ^^
Jag hade stängt ALLA dörrar
Dörren till Neos rum, dörren till köket o dörren till badrummet

Så jag gjorde det innan jag gick i säng
O sov hela natten
Kl 6 i morse ringde Linda från Thailand o var alldeles överlycklig för allt godis som jag o Neo
skickat till henne (o Jon)

Så jag har sovit som en Gud ^^



Känner mig ruskigt utvilad nu
Så nu är det bara frukost som saknas mig
O det ska nu åtgärdas :)

*Massa Kärlek*

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

jag är likadan, jag sover som bäst när dörrar är stängda. synd bara att jag ingen dörr har från mitt (enda) rum ut till hallen och köket =P

men när tobbe är här så behöver jag ingen dörr, då sover jag som om jag ligger i koma! för då vet jag att han beskyddar mig. fast nu när jag tänker efter så hade ju han ändå inte vaknat om nåt hände, iom att han är en så sjusovar haha! så lite ologiskt ^^



pussar, kramar och kärlek

2009-01-14 @ 10:04:08
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0