God natt min älskade lilla vän

Min största lilla kärlek i livet ligger nu o snoozar o sover i sin säng
Vi har legat o myst i sängen i stort sett hela dagen sen Diana åkte hem
Hon var barnvakt åt lilla prickiga djuret i gårkväll/natt tills jag kom hem
Jobbade på 3Bockar, Red & White Crew spelade o det var galet mycke folk ute
Så himla vansinnigt roligt för grabbarna som spelade o värsta tråkigt för mig som jobbade o inte ens fick se de
Men till o från lät det ruskigt bra!!!

Rai- grottpojken har flimmrat på våran tv i dag o Neo har varit helt galet kramig ^^
Ikväll var vi iväg på Personalmöte på 3Bockar o efter det middag på Kina
Jag är ju lite avigt inställd mot kina/thai mat o sitter här nu o inväntar Chinesfoodsyndrom >_<
Men fick värsta goda jätteräckor med nudlar :)
Det var gott!!!
Julklappar fick vi också :D
En elektrisk pepparkvarn o ett USBminne, värsta gulligt :)
TACK TACK TACK!!!

Fått mina dagar jag ska jobba den här månaden nu också o jag kommer med stjärnglans o glitter överleva den här månaden :)
UNDERBART!!!

Min Älskade Fru har har ju röstat fram en ny hobbyverksamhet åt mig, så jag ska sluta kära ner mig o bli mentalt förstörd av varenda karlslyngel som med långa mellanrum ramlar in i mitt liv o förstör mig
Hon menar på att den perfekta hobbysysslan för mig borde vara o flirta sönder lamkött
Åhh på fyllaste allvar, jag skulle kunna charma sönder en gråsten om nöden krävde det så jag vet inte riktigt...
Han jag inte nämner vid namn hörde av sig i dag...
Men med tanke på hur bra min telefon fungerar så har det varit omöjlig för mig o ens försöka ge nå liv ifrån mig, det underliga är att det kändes inte som det brukar
Jag var däremot djuriskt sugen på o skicka nå spydigt tillbaka :D
Känner mig skyddad av mitt nuvarande hjärnspöke... som jag skulle släppa allt för o bara få försvinna in i hans famn o tappa bort tiden en stund... usch...
Jag viste att han inte skulle dyka upp på jobbet igår, men jag ville!

Ett år sen Elle dog i dag
*KÄRLEK OVAN VERKLIGA GRÄNSER*
Jag trodde det skulle kännas jobbigt o tungt i dag
Men varenda gång jag tänkt på henne har jag varit uppfylld av en sån vanvettig GLÄDJE o VÄRME!!!
Tack för allt min Älskade vän!
Tack för att du fortfarande är med mig o låter mig veta det!!!

Nu ska jag ta o dosera min GubbSjuka lite med o seriöst kolla på Van Damme filmen på sexan som jag förövrigt sett förut :D
Låta telefonen förbli trasig o inte utsätta mig för den cirkus o kaos som bryter lös om jag kliver på det här tåget igen...
Önska på jag vet!!!
Men det kanske är annorlunda nu, jag kanske har avskedat honom tillräckligt många gånger för att stå pall nu
My Wolverine...

Fantastisk dag!!!
Tack för den!!
Tack för allt!!!

*Namaste*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0