Drömmen jag hade i dag <3

Så himla underligt kärleksfull ^^
Min Finska Slyna är ju gravid <3
O i dag somnade jag till nån timme på soffan på jobbet
O är helt plötsligt barnvakt åt världens vackraste lilla unge som stående räcker till knäna på mig
Har styriga blonda lockar o ögon själen kärleksfullt skulle kunna drunkna i
Sammi hette han o var kanske världens lekfullaste
Han hade nio fårglar med sig, såna där som är röda på magen o så himla vackra
Domherrar, tänkte lägga upp en bild på en
Men hittade ingen som passade för ingen av de fåglar jag hittade var tillräckligt röd på bröstet
De liksom hela tiden vakade över honom
Otroligt speciell känsla inom mig när jag vaknade
Mycket speciellt litet troll det där ^^

*kärlek*

Kommentarer
Postat av: finska slynan

åååå ja sitter här med tårarna rullandes ner för min kind:)

så underbart<3

vårat barns namn kanske blir LEA om det är en flicka och WILLIAM om det är en pojke:)

älskar dig lill trollan! jag har berättat för väran bäbis om dig och sally å vilken underbar familj jag har:)

2009-01-13 @ 20:10:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0