Dagen i dag

Bara jag är färdig med tvättstugan så ska jag iväg o träna med Super-Starka-Silver-Sara
Eftersom det inte vart rygg igår blir det rygg i dag
Ska bli helt fantastisk kul o köra Mark med bälte o se hur mycke mer jag orkar ^^
Ska gå på Åsas BoduBalance pass i kväll också om mitt liv följer det spår jag vil

Åhhh jag har väl aldrig saknat mina böcker som jag saknar de nu
Shit!!
Måste verkligen lösa det här med bokhyllan, för det känns på något vis oroligt o själslös här hemma
Utan de

Nu ska jag ta den dagens första snus (sen jag vaknade i alla fall ^^)
O skutta ner i tvättstugan :D

*pussa sig o krama sig*

Kommentarer
Postat av: Grannisch

Aaaw, du är kanske världens sötaste och raraste Gudmor.

Du förstår inte hur mycket jag saknar dig och odjuret!

Jag borde ta tag i det och komma upp och pussa på dig snart, jag åker ju som sagt gratis upp och hem på fredagar ^^



PUSS PUSS från Knytet och Mig.

2009-01-29 @ 14:49:08
URL: http://antica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0