Bilder från PersonalFesten i Fredags

Vissa satte ju igång med förrätten först så att säga, innan oss andra ^^


Så när den ena var klar högg den andra in ;)


Skratta sig lite åt de tokiga tanterna som stod för underhållningen :D


LilleBror som också ingår i familjeföretaget ^^


Mamma o Tant Röd ^^


Vid det här laget var de ganska less på mig o min kamera >_<


Vegomaten  Ser galet livsfarligt ut ^^


Hur söta är de inte då?? ^^  Ha ha


Alla får vara mä :D


Jag o Super-Starka-Silver-Sara, o det är blixten som gör oss så där blek  (LÄSKIGT)


Kärlek <3


Poffyn o Victoria i eftersnack mys efter middagen :D


Ann i soffan ^^


Smygfotad, Poffyn är så anklagad :P


Ann o Super-Starka-Silver-Poffyn ^^


Jag o världens modigaste kvinna, Viktoria :)


Jag o min kära mor ^^


Rullstols dans på professionell nivå :D


Jag o Poffyn, i berusat tillstånd för första gången någonsin tillsammans, samtidigt i alla fall ^^


Jag o Hillevi :D


Tant Röd, Leif, Moas pappa o min mamma

Värsta roliga kvällen!!!
Mera sånt åt folket :D


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Hej gumman

Vilka fina bilder på festfolket. Idel vackra glada människor, Härligt, Håller med dej....faaan va bra färgen blev.

kramiz

2009-01-28 @ 01:03:00
URL: http://lindhsjanta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0