Alldeles GALET Trolligt TOKFÖRÄLSKAD!!!

Det var en såndär magisk natt, förra veckan, eller veckan innan
Jag kunde för vilken gång i värlshistorien (?!) inte somna
Jätte pigg ^^
Kommer på att jag hade vissa "dessa böcker måste jag bara läsa" på en lista
Hamnar av nån underlig andledning på Adlibris hemsida o beställer hem några kilo erotisk litteratur
En av böckerna har jag läst ut
Kommer inte ihåg vad den heter eller vem som skrivit den
Men den handlade om en journalist som jobbade på ett modemagasin
O hennes stora dröm i livet var o få producera Lesbisk-Lyx-Porr
Lite gullig tanke ^^
Det som gjorde att jag föll för den o köpte den, trotts att den inte stod med på min lista egentligen
Tråkigt nog var den ganska intetsägande...
O lätt läst... han inte mer än ta i den så hade jag läst ut den

Men Till det här inläggets Rubrik
Förälskelsen landar i en serie som jag bara ÄLSKAR!!!
Av Anastasia Wahl, fjärde boken i Serien om Klitty
Som är en harmynt, sexmissbrukande stjärnjournalist
Böckerna har ett helt fantastiskt underbart grovt språk
Massa våld o massa sex ^^
Tror inte att det är nån i böckerna som inte hamnar i en grotesk sexscen tillslut
De här böckerna är så sjukt roande
Ibland skrattar man så man håller på o dö, eller blir så kåt så man tror man ska ut o kasta sig över okända på stan :D


*Massa Massa KÄRLEK*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0