The FairyGoodMother Shoppar Loss ^^

Jag bryter ju ihop o faller sönder o samman så fort jag går in i en butik med bäbiskläder
Små djur är ju bara så otroligt bedårande ^^
O jag har ju redan börjat handla till Lilla ÄlsklingsGrodan <3
O hejdat mig en massa gånger också
Men i dag... allvarligt
Kolla in de här Sötsakerna ^^







De här fiin fiiina Kläderna ska lilla kärleken mysa runt i o glänsa som en liten stjärna i när en stolt ålder av
4-6månader ^^



Liten närbild på tyget som gav mig hjärtklappning <3


*massa massa kärlek*

Kommentarer
Postat av: Jessica

Aaaaw, vilka söta små tosse kläder!! :) Du är helt underbar!!

Massa kärlek*

2009-03-01 @ 15:17:33
URL: http://antica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0