Fastnat i landet mellan sömn o vakenhet

Känns som om John Blund håller på o spelar mig ett fult spratt
Även om jag vaknat så känns det som hela min varelse fortfarande sover
Kanske skulle vakna till lite o jag bara masade mig ur min pyjamas
Men jag vill inte ^^
För det är lite små mysigt o vara trött också
Jag är förtjänt av o vara trött o små seg
Fick mens i natt o det var ju kanske ingen lek heller o försöka somna med förhöjd kroppstemperatur
Sen har jag drömmt så mycke osamanhängande tok

Keso är ju så galet gott ^^
Bara tre dagar in på den här nya veckan i mitt liv har jag fått i mig jag vet inte hur många burkar, säkert 7-8st med lite frystra bär o linfrön *mums*

I dag ska jag o Neo på Buspalatset med JonErik om han vaknar någon gång
Skickade iväg ett medelande till honom för en timme sen, o han sover nog fortfarande som en gud
Neo är ju inte just nå rastlös alls nu när han vet att det är onsdag i dag o att vi bestämmt sen tidigare att det var i dag vi skulle dit o leka
Jag kanske ska ta o kolla upp hur de har öppet i dag =)

Hoppas alla får en super bra dag o att det bara är mig John Blund bråkar med >_<

*Massa kärlek o tankarna vandrar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0