Den långa tystnaden...

Det är ju kanske inte nån större överaskning att jag har sömnproblem
Svårt o somna, svårt o bli trött, svårt o slappna av
När jag väl somnat, har jag svårt o sova samanhängande o tror att jag sovit klart efter 3-4timmar
Så jag bara bestämmde mig för o ta bort alla störande moment, internet var ju det första o största
Sen datorn o sen tvn
Detta resulterade i att jag faktiskt har fått in o gå i säng mellan 23.20-23.40
Jag har läst ut tre böcker o börjar nog faktiskt känna mig mycke piggare
Det bästaste av allt, nu i helgen när jag jobbade både fredag o lördag natt!!!
Så hade jag Emiiiil^^  hemma i sängen när jag kom hem, o det lockade kanske världs mycke mer o få krypa ner med honom än o yra runt här hemma o vara vrång för att jag inte är trött fram till halv 6 på mornarna
Det har ju hänt hur mycke som hellst faktiskt juh ^^
Men nu ska jag äta frukost o gå ner på stan o kanske handla lite kläder åt mig själv, sen ska jag chockerande nog iväg o träna <3

Hoppas alla får en toppen dag

*massa kärlek*

Kommentarer
Postat av: Ms Sunshine

ååååhå! mysigt med sängkamrat! ^^ vem är då denne man, undrar en nyfiken göteborgska?



zen kan hjälpa mot somnproblem. låna hem en bok om det på bibban om att inreda efter zen - hett tips från flummiga lilla mig =)



kramar, pussar och enorm kärlek!

2009-02-24 @ 13:00:30
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0