Trollsk Verksamhet ^^

Värsta SällskapsTrollet
Som ska bjuda Kenta på frukost i morgon när jag o Neo ska äta lunch
Förena lilla Kärleksfamiljen ^^
Middag o Mys Med min blivande Fru o hennes lilla SolStråle <3

Värsta FixarTrollet
Som ordnar med viktiga saker åt Super-Starka-Silver-Sara ^^
Som fått tillbaka sina hemnycklar ^^
Tvättstugan o jag har åter en kärleksrelation :D

Värsta SäpoTrollet
Som vet något jag inte får säga
Trotts att jag är sämst på hemligheter
Detta borde VRÅÅLAS ut
galet LyckosRus ^^
*massa kärlek över STORA blå till andra sidan*

Värsta SlarvTrollet
Som tappar bort tid o rum
Åhh sover över...
Till o med SmygÄter mitt i natten! >_<

Kommentarer
Postat av: Anna

Alltså du är bara för rolig ibland i dina bloggerier. VAd får du allt ifrån? Hahaha. Kramis kusin!

2008-11-12 @ 15:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0