Penntrollet goes HARDCORE!!!!

Började med att jag igår kväll gick ner på Pub 3 Bockar
Ingen kan väl heller förstå, hur otroligt styrigt det var för mig o välja kläder
Eller det kan väl alla som känner mig vid närmare eftertanke
Jag är ju sjukt fåfäng
Provade kläder i en timme för o gå ner o dricka två öl, som vart fyra, för det var så himla gott
Åhh bra för förbränningen ;)
Slutade med att jag sa åt mig själv o leka att jag skulle på AfterSkii ^^
Drog på mig en mössa, den fiina blå
Mina BaggyJeans å ett träningslinne
Arméns underställtröja o vandrade ner
Mötte upp SuperStarkaSilverSaras Linda o vandrade in
Hade värsta toppen kvällen o gick hem när de stängde
Sov hela natten, tog en sovmorgon till halv tio

VAR UTAN SNUS TILLS S-S-S-Sara kom!!!
Tio över tio
Åt frukost tillsammans
Jag hade kokat gröt åt henne, för i dag var det dagen då hon bara skulle äta kolhydrater
Har ju pysslat på med en liten tömning, Inte jag, men Sara ^^
Så i dag när vi kollade på Zun´s film så kissade säkert Sara Sju Miljoner gånger!!!
Men Shit vad taggade vi vart o köra tungt på gymet!!!
När vi väl var färdiga här hemma, vandrade vi ner på stan och drack lite kaffe


Så galet vacker i Café ljus!!!


Värsta Snyggaste Tjejen som är Starkast i världen
För alla som undrat vem min SuperStarkaSilverSara är ^^

Torsdagar ä våran Officiella Träna Rygg dag :D
Medans Sara körde chins så började jag en visas med o testa en ny rygg övning i Cabelcrossen

När man står på knä, anväder de övre handtagen o drar armarna med latsen neråt
Kanske världens sämsta beskrivning... sorry

Fläskade på ganska tungt, o fick hjälp av Micke o göra rätt
Men i o med att jag aldrig kört övningen förut så fattar man ju inte att det tar
Men När jag o Sara sen börjar på med våran Bästa Övning EVER Stångrodd <3
Känner jag ju hur det börjar brinna i de
Skön känsla ^^
He he
Höjer 5 kg från tidigare veckor och vad händer
Jo det kanske absolut COOLASTE!!!
Min första SYNLIGA ådra dyker upp på halsen!!!! :D

Min Första synliga ådra

Sara o jag skriker o hoppar o skuttar är så galet fantastiskt lyckliga, alla andra där inne stannar till o ser rätt o förstående ut
Men det är dokumenterat o det här är en magisk dag i min träningsvärld!!!!
Fotar Sara en massa medans hon kör klart sitt
I morgon ska hon få kolla på alla bilder o ge godkännande till vilka jag ska få offentligt visa
När fotosessionen är färdig så fortsätter jag o tränar klart min rygg
Fyller på med protein o kolhydrater innan nästa pass som jag bokade upp mig på förra veckan
Efter att Elles mamma sprudlande lycklig berättat för mig att hon börjat köra Combat
Så jag var med på mitt första Combat pass i världshistorien
Kommer fortfarande ihåg när Patrik skuttade runt framför tvn, när vi bodde tillsammans o han skulle träna in ett sånt pass
Åhh jag sa att jag aldrig skulle utsätta mig för det *ler*
Men det har jag gjort i kväll, o det var ju hur kul som hellst o jag hade precis all konditon som krävdes för det också
Sen att komunikationslänken mellan mina armar o ben är obefintlig, o att jag inte har nån kordination, hör inte riktigt till!
När det passet väl var slut, var jag som en duracellkanin gånger 47
Så för at ens ha en chans o varva ner gick jag på Åsas BodyBalance pass
När avslappningen väl kommer, trodde jag att jag skulle börja gråta...
För jag fick ju veta i måndags att jag inte blivit godkänd som instuktör, o hade mitt sista pass då
Så jag har lite sorgearbete nu...

Men nu ska jag ta o spraytanna mig lite o sen bedriva hemlighetsstämplad verksamhet ^^

All min Kärlek o Värsta tack till SuperPinglan än en gång!!!

*Värsta saknar min Sofie*


Kommentarer
Postat av: Flatan

Damn, u look good working out!!! ;p ;p

Trist att du inte blev godkänd.. :/



Jaa spraytan kanske man skulle ha provat ist för att hitta här som en sönderbränd kräfta! Var iväg och provade solarium igår, jag brukar ju inte vara så känslig, och såna där drop in solarium brukar inte va nå bra! Så vi tänkte ligga 26 min. Dels hade jag ingen fläkt, sen stannade den inte förrän 30 min... :/ Känns idag kan jag lova!!!

Första gången jag "översolat" i ett solarium ;p



PUSS!!!

2008-11-07 @ 10:20:06
URL: http://odjurenochanna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0