Kunglig början på Lördag Morgon

Neo vaknar galet tidigt!!!
Men är bara arg för att han vaknat i fel säng
Springer ner o kryper i säng mellan mormor o morfar
Efter en stund hör jag hur Neo o Morfar fixar o styr i köket
Somnar om
Vaknar av en ännu argare version av min son
Som står o hoppar o skriker att jag håller på o sover bort melodikrysset!!!!
Världens bästa Pappa ger mig en kopp kaffe o stoppar en cigg i mungipan på mig som han tänder o leder mig mot fläkten o säger att nu är det dax o vakna till för du är sekreterare i dag!
Vi löser Melodikrysset som gudar!!!

Traditionsenligt i min familj löser man Melodikrysset varje lördag kl 10 slaviskt  Åhh i o med att vi är så himla heta på det så fixar vi ju det plätt lätt ^^

Åhh Neo sitter o drömmer sig bort med sina tattoo prylar ^^

Svårt o gissa sig till vad det här lilla djuret vill bli när han blir stor?!  Om han inte blir Wolverine eller Ironman då förståss ^^

Lite bekymmrad över hur gammal man måste vara för o bli gaddad på riktigt

Åker sen in til stan o inhandlar lite vin o min julklappsklänning!!!
Mamma är bekymmrad över att jag är plattbystad
Som att jag ens har haft nån hylla o stoltsera med!!!
Ha ha!!!

Neo o jag blir eskorterade hem o bär ner flyttkartonger till vårat förråd :D
Ibland är han så otroligt hjälpsam att jag undrar om han har en klon!

Blir överaskade av Systra mi o Kari Love
Men det får bli dokumenterat lite senare för nu är min Sofie o Sonny på väg in till stan o vi ska iväg o Riva Buspalatset ^^

*Kärlek*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0