I syndens Rosa Fluffiga Boning ^^

Vandrar änglarna fritt
De kommer o går som de vill
Liksom annat löst folk som man trodde att man tappat bort på vägen
Men som livet inte riktigt ansett man är färdig med, så vägarna möts igen
Tillfälligheternas tillfällighet eller ödets nyck
Helt galet har det varit de senaste dagarna
Började i mitten av förra veckan:

Av en ren slump dyker en helt galet attraktiv, vacker, charmig man, upp i mitt liv igen
Som en gång, i landet för länge, länge sedan hånglade upp mig som en GUD och lekte med sina underbara händer över min kropp
På en parkering, utanför en stad, på en mack
En galen kamp mot tiden, där behoven inte tillfredsställdes, men hjärnan besatt matades med information, som lagrades
På ett lätt tillgängligt ställe
Så varenda gång jag åkt förbi, när jag varit på äventyr utanför mitt land, i den större byn där nere
Har jag kännt hans läppar mot mina, känslan av hans tunga som leker med min... de där händerna
Värmen från hans kropp, hans lena hud, mina händer som inte kan få nog av o ta på honom
Känslan av o bara vilja ha mer
MER MER MER!!!!
Livet var helt okomplicerat då, men ändå rann allt ut i sanden...
Men jag har varit hemsökt av honom i tanken
Så galet många gånger
Helt plötsligt så finns han bara där igen
Dyker upp från ingenstans
Manligheten personifierad

Åhh den gubbsjuka slynan i mig vill äta honom levande

Vackrare än någonsin

Sån djurisk dragningskraft...


Sen då...

Jo, han som är spökenas spöke

Som jag vet inte hur många gånger i ordningen förstört mig totalt

Raderat ut varenda litet spår av vett o sans i mig
Som jag vet inte hur många gånger i ordningen satt skott pengar på, men som ingen lyckats skicka ut från det här universumet
Raderat hans nummer, vet inte hur många gånger
Vägrat höra av mig
Glömt
Njutit av att jag glömt honom
Varit så nöjd över att jag äntligen släppt honom
Hur länge då
Inte tillräckligt
För han dyker alltid upp
Jag välkommnar honom varje gång
Min kropp o min själ o hela mitt väsen kan inte få nog av honom
Jag skulle kunna andas den mannen
Han vet att jag inte kan sluta tänka på honom
Han säger att han inte kan sluta tänka på mig
Jag blir galen av den här mannen
Jag kan inte ta bort honom o han vill inte försvinna
Snart har jag honom här...

Sen då...
Jo han som jag skulle kunna bli så sjukt kär i så det är obehagligt
Som jag så sent som förra vintern vägrade o beblanda mig med
För att jag ville inte bli kär i honom
Så snygg så jag blir åksjuk av o bara se på honom
Charmig så det räcker för hela den här världens befolkning
En röst som jag finner så galet sexig
En inneboende värme som inte är av denna värld
En famn som av nån underlig anledning får mig att vilja flytta in i, trotts att han skulle behöva styrketräna 5 dagar i veckan o dopa sig för o få nån storlek
Får mig alltid o skratta
Får mig alltid o le
Kanske lite lätt trasig o behöver växa upp
SLYNA ända ut i fingertopparna
Trollbinder mig samtidigt som jag bara vill fly
Konstig dragningskraft som drar oss samman...

Åhh sen då...
Min Sweetiii
Som alltid får mitt hjärta o pingla
Ringer i dag
Som jag alltid kommer ha nära mitt hjärta
Åhh vårda gåvan att jag kommer få ha i mitt liv :)

Sen kommer vi till honom
Som bor någonstans
Kanske inte så långt härifrån
Som jag inte kan riktigt placera
Som jag kanske egentligen vill ha för at han är så galet lik mannen som kan spöka sönder mitt huvud
dag som natt, vecka ut o vecka in
Nämnd ovan
Ser honom på stadens gator o torg, mat affären
Caféet...
Vill bara kasta mig över honom
Var så sjukt nära i dag
Hejdade mig i sista sek
Först fattade jag inte att det var han, kände igen skenet runt honom, men det stämde inte riktigt, tills jag fattade att han faktiskt rakat bort varenda litet hårstrå från huvudet
Åhh har världens vackraste huvudform
Ångrar mig grundligt över min feghet
Fortfarande...

Samtidigt som jag inte orkar engagera mig
För jag vill leva livet lätt
Göra precis som Jessica vill
När hon vill

Men varför finns det människor som inte försvinner
Som man inte kan glömma
Som bara dyker upp
Som man inte blir klar med
Knasigt!!!!
Förvirrande!!!!

Men jag tror mig ha lösningen till Hur livet kan levas lätt
Så Jessica får göra som hon vill
När hon vill
Måste bara utforma min fantastiska idé lite bättre så ska jag dela med mig av den *ler*
Jag lovar
Min Bästaste Bästa och Galet ÄLSKADE andra vinge i livet Sofie <3 vart informerad om planen i dag över sms
Åhh över en kopp kaffe delade jag med mig av min briljanta lösning på det hela till SuperStarkaSilverSara o hennes tok söta Bettan
De var imponerade ^^

Spelet....
Där inga regler accepteras
Där det är upp till var o en
Välja frestelsen eller
Utsättas för frestelsen
Vara Chef över situationen eller slav under begäret

Tack för alla jätte fina komentarer!!!
Åhh min Älskade Fantastiska SuperPingla, du är för bra för o vara sann!!!!
Nu ska det här lilla trollet vandra in i drömmarnas värld o släppa själen lös på äventyr ^^

Tills nästa gång
Tankarna vandrar
Åhh all min KÄRLEK!!!!


Kommentarer
Postat av: Superpinglan

gissa om jag blir nyfiken på denna plan?! ^^

-färgglada kramar-

2008-11-05 @ 10:10:44
URL: http://cherrytreelane.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0